niedziela, 16 kwietnia 2017

Makijaż świąteczny


Dzisiaj chciałam przedstawić Wam moją propozycję makijażu na te święta.

W tym roku stawiam na różowe cienie z dodatkiem brokatu. Do tego rozświetlacz i brązer oraz szminka. Z jednej strony jasny cień, z drugiej mocny efekt. Jest on idealny na co dzień, jak i na specjalne okazje. Pewnie zauważycie zmianę pomiędzy walentynkowym makijażem, a tym. Oceńcie sami efekt końcowy i napiszcie mi, co o nim uważacie.






Jeśli chcecie wiedzieć więcej, to zapraszam TUTAJ.

Miłego dnia!
Trzymajcie się, M.

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, lubię delikatny makijaż. Myślę, że nie tylko w święta można go stosować :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Nawet na co dzień wygląda świeżo i delikatnie.

      Usuń
  2. Oczy zdecydowanie nie moje klimaty, ale usta śliczne, na prawdę.
    http://klaudiahrynczyszyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z oczami w dalszym ciągu eksperymentuję. Co jakiś czas zmienia się mój gust, a wraz z nim makijaż.

      Usuń
  3. Świetny makijaż, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor szminki bardzo ładny! Jeśli chodzi o cienie to ja jednak preferuje trochę mocniejsze odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się dodawać do mojego makijażu ciemniejsze akcenty i zmieniać go. Jednak nic na siłę.

      Usuń
  5. Dla mnie chyba za bardzo "Brzoskwiniowe" oko, wydaje mi się, że nie pasowałby mi ten kolor do tęczówki. Ale Ty wyglądasz super! I zastanawiam się nad kupnem tego bronzera z Honolulu, polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Co do bronzera to polecam. Wydaje mi się, że powinien pasować do Twojej karnacji, bo ja nakładam go niedużo- mocna pigmentacja.

      Usuń
  6. Makijaż ładny, delikatny, ale jak dla mnie nałożyłaś za dużo cienia pod brwią od strony nosa. Przez to daje trochę efekt podbitego oka, takiej zaczerwienionej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) popracuję nad poprawą tego w przyszłości

      Usuń
  7. Ciekawa propozycja makijażu, co do cieni, mannę również w swojej kolekcji i jestem z nich zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pomadki z GR! :) Ładne cienie, lubię róże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Pomadki z GR najlepsze!

      Usuń